Tan fàcil i tan difícil.

la foto-105securedownload-10

Vols dir una cosa, o la vols fer, perquè la sents així però: I si no agrada? I si no s’entén? I si l’expliquem, la posposem, o… fem la contrària?  I així amb tot fins que ens convertim en les gallines de l’experiment de Pavlov donant voltes pel camí més llarg i oblidant-nos inclús de la idea original, la que sentíem des de dins del cos, des del minut zero.

Som complicats, tenim pors i sovint  no ens en sortim. Però de tant en tant cau sobre les teves mans un llibre com aquest que és la llum que t’il.lumina duran un temps (no us penseu, també acabarà caient en l’oblit). Igual que aquelles -comptades- persones que no cal que diguin res perquè només pel fet de ser-hi, amb la seva companyia saps trobar la teva veritat, perquè no només toquen  de peus a terra sinó que la seva essència és part de la terra, amb elles tot encaixa, són naturals, tot és fàcil i tot està bé.

Potser aquest post m´ha quedat un xic metafísic i us extranyarà perquè volia bàsicament recomanar-vos aquest llibre: Increíblemente simple- La obsesión que ha llevado a Apple al éxito. Escrit pel creador de la campanya “Thin Different” d’Apple: Ken Segall. Dic que us extranyarà el meu to espiritual venint d’una teoria de Steve Jobs que sabem que no era pas “pura mel” amb la gent. Però era clar, sincer i directe i crec que si tots fóssim una mica més així guanyaríem molt de temps, unes quantes lliçons i sobre tot ens estalviaríem moltes sorpreses.

És ben fàcil. I gens. Oi?

Think easy!

http://www.amazon.es/Incre%C3%ADblemente-simple-obsesión-llevado-Marketing/dp/8498752124